Σύμφωνα με έρευνα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου , του πάρεδρου Δρ Χρ. Ραγιαδάκου οι υποψήφιοι «εμμένουν» μέχρι και την 11η επιλογή τους σε συγκεκριμένα τμήματα, με βάση τα κριτήρια «Περιφέρεια»,
«Εντοπιότητα», «Επιστημονική Κατηγορία», «Επαγγελματική Κατηγορία» και «Είδος Ιδρύματος (ΑΕΙ, ΤΕΙ)».
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ
Διαπιστώνεται επισης ότι η σειρά των κριτηρίων που θέτουν οι υποψήφιοι είναι το «Είδος Ιδρύματος», η «Επαγγελματική Κατηγορία», η «Επιστημονική Κατηγορία» και, τέλος, η «Εντοπιότητα». Καταγράφεται η ασυμφωνία μεταξύ προσφοράς και ζήτησης εκπαιδευτικών επιλογών για κάθε κατηγοριοποίηση τμημάτων και σε κάθε περιφέρεια και φύλο. Με αφετηρία τη θέση ότι «οι υποψήφιοι κάθε περιφέρειας που έχουν επιτύχει στις πανελλήνιες εξετάσεις εγγράφονται γενικά στην ειδικότητα (και όχι στο τμήμα) που επιθυμούν σε ίδρυμα της περιφέρειάς τους» γίνεται κατανομή των ειδικοτήτων των τμημάτων σε όλες τις περιφέρειες της Ελλάδας.
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ
Διαπιστώνεται επισης ότι η σειρά των κριτηρίων που θέτουν οι υποψήφιοι είναι το «Είδος Ιδρύματος», η «Επαγγελματική Κατηγορία», η «Επιστημονική Κατηγορία» και, τέλος, η «Εντοπιότητα». Καταγράφεται η ασυμφωνία μεταξύ προσφοράς και ζήτησης εκπαιδευτικών επιλογών για κάθε κατηγοριοποίηση τμημάτων και σε κάθε περιφέρεια και φύλο. Με αφετηρία τη θέση ότι «οι υποψήφιοι κάθε περιφέρειας που έχουν επιτύχει στις πανελλήνιες εξετάσεις εγγράφονται γενικά στην ειδικότητα (και όχι στο τμήμα) που επιθυμούν σε ίδρυμα της περιφέρειάς τους» γίνεται κατανομή των ειδικοτήτων των τμημάτων σε όλες τις περιφέρειες της Ελλάδας.
Η συνέχεια εδώ>>>www.esos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου